TIP: Om reacties te publiceren hoef je niet ingelogd te zijn in Blogger. Je kiest gewoon in het reactie-scherm de optie "bijnaam" en tik je (bij)naam, al dan niet met het adres van je eigen weblog of homepage. Of je kiest "anoniem" en zet gewoon in de tekst je eigen naam eronder.

maandag 12 mei 2014

Ziek


Emmaline was echt ziek dit weekend, het begon vrijdagnacht. Ze gaf continu over en had diarree.
Zelfs een drankje tegen de misselijkheid kon haar niet helpen. Met zulke jonge kittens is dat best eng want ook water hield ze niet binnen en dan loert al snel het spook van uitdroging om de hoek.


Maar gelukkig begon ze vanochtend na dat drankje op te knappen en een uurtje later heb ik haar wat melk gegeven en dat hield ze binnen. Even later zag ik haar bij haar moeder drinken.
Gegeten heeft ze nog niet vandaag maar ik vind vocht het belangrijkste en heb haar een paar keer wat milliliters melk gegeven. Ze is echt drastisch afgevallen, 61 gram in 2 dagen tijd.
Ik kan me niet voorstellen dat dit het gevolg kan zijn van de overschakeling op vast voer. Als het een virus is, verwacht ik dat de heren binnenkort ook wel aan de beurt zullen zijn, maar vooralsnog is daar absoluut niets van te merken. Waarvan dit filmpje getuigt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten