TIP: Om reacties te publiceren hoef je niet ingelogd te zijn in Blogger. Je kiest gewoon in het reactie-scherm de optie "bijnaam" en tik je (bij)naam, al dan niet met het adres van je eigen weblog of homepage. Of je kiest "anoniem" en zet gewoon in de tekst je eigen naam eronder.

maandag 12 mei 2014

Lief


Natuurlijk waren alle kittens van al mijn nestjes erg lief en leuk maar deze zijn toch wel heel bijzonder leuk. Het doet met denken aan Doppie toen hij klein was, ons eerste nestje.
Ik moet echt oppassen als ik door de kamer loop want ze komen met z’n allen achter me aan rennen en Henry Lee klautert zelfs in mijn broekspijp.


Dan moet ik op de grond gaan zitten en komen ze met z’n viertjes over me heen geklauterd.
Waarschijnlijk heeft dat toch te maken met dat ik ze bij heb moeten flessen (Doppie was ook een flessekind, hij is zelfs uitsluitend op het flesje grootgebracht omdat zijn moeder helemaal geen melk had).  Ook Porcelina zelf is erg in haar voordeel veranderd door haar moederschap.

Voor twee van de katertjes komen er op 20 mei liefhebbers kijken. Waarschijnlijk zullen het Henry Lee en Ziggy gaan worden. Dat betekent dat Nomi nog op zoek is naar een liefdevol adres om naar te verhuizen als hij oud genoeg is.
Emmaline blijft voorlopig nog even on hold staan. Pas met een week of acht zal beter te beoordelen zijn hoe ze zal gaan uitgroeien. Voor nu is al te zien dat ze gemiddelde oorlengte en lengte van neusprofiel heeft. Broertjes Henry Lee en Ziggy zijn met de oren van hun vader uitgerust, wat groter dus.

 

Dat het bij haar om een virus ging is wel bewezen. Gisteravond heeft Henry Lee overgegeven en vannacht Nomi, een paar maal. Ondanks dat blijven ze driftig spelen en zijn nog steeds redelijk aangekomen.
Ook Yasur van bijna 12 jaar oud is vandaag gaan overgeven en heeft last van zijn darmen. En dan ikzelf niet te vergeten, ook al last van maag en darmen. Het is een gezellige boel hier…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten