TIP: Om reacties te publiceren hoef je niet ingelogd te zijn in Blogger. Je kiest gewoon in het reactie-scherm de optie "bijnaam" en tik je (bij)naam, al dan niet met het adres van je eigen weblog of homepage. Of je kiest "anoniem" en zet gewoon in de tekst je eigen naam eronder.

zondag 13 april 2014

Verhuizing


Nee, Porcelina is niet van kleur verschoten en Nyana is ook nog niet van haar kittens bevallen. Maar wel heeft ze sinds vandaag bedacht dat bij de kittens het dé plek is om te zijn. Dus propt ze zich met haar vette lijf steeds bij Porcelina en de kittens in de de reisbench. Aangezien ze ruim 6.5 kilo weegt is dat voor een kitten als die er onder komt te liggen niet zo heel erg fijn. Dus leek het me nu het moment om het hele spul naar de ruimere kittenbak in de computerkamer te verhuizen (waar ik ook nu nog ondanks dat ik geen internet heb toch het meeste van mijn tijd doorbreng).

Nou dat was duidelijk een stap te ver, Nyana vond het prima maar Porcelina weigerde om erbij te gaan liggen. Dus moet ik voor nu maar even met een compromis leven: de reisbench naast de kittenbak in de computerkamer.


Helemaal gerust is Porcelina er nog niet op, aangezien Scar hier ook altijd vertoeft. Maar het jagen achter Scar aan is de laatste dagen wat minder serieus geworden dus ik durf het wel aan.

 
Maar of mijn actie nou echt een verbetering is... Trulla vindt van wel!

 
Nu de website niet bijgewerkt kan worden is het misschien wel handig om hier ook de groeicurve te publiceren. Ze zijn inmiddels allen boven de 200 gram, 11 dagen jong vandaag. Het zijn geen supergroeiers maar ze groeien en dat is voldoende. Ook met zesjes slaag je tenslotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten