TIP: Om reacties te publiceren hoef je niet ingelogd te zijn in Blogger. Je kiest gewoon in het reactie-scherm de optie "bijnaam" en tik je (bij)naam, al dan niet met het adres van je eigen weblog of homepage. Of je kiest "anoniem" en zet gewoon in de tekst je eigen naam eronder.

dinsdag 15 april 2014

En opnieuw verhuisd

En opnieuw verhuisd, dit moet dan dé plek zijn: de kittenbak. Nog steeds te weinig ruimte voor drie 'moeder'poezen dus Trulla moet helaas een groot deel van het etmaal in de ren met de katers verblijven, maar Porcelina, Nyana en de kittens passen er prima in.


Die verhuizing achtte ik noodzakelijk, omdat de kittens gisteren overdag maar 2 gram aangekomen waren en ik meer rust in hun verblijf toch wel wenselijk vond.

Toen ik ze vanochtend weer op de weegschaal zette kon ik mijn ogen niet geloven. Ik heb de weegschaal nog een keer uitgezet en weer aangezet maar de gewichten werden er niet anders om.


Vanmiddag toch nog maar eens met een andere weegschaal wegen, want nu zijn ze wel heel veel aangekomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten