TIP: Om reacties te publiceren hoef je niet ingelogd te zijn in Blogger. Je kiest gewoon in het reactie-scherm de optie "bijnaam" en tik je (bij)naam, al dan niet met het adres van je eigen weblog of homepage. Of je kiest "anoniem" en zet gewoon in de tekst je eigen naam eronder.

zondag 6 april 2014

Nieuwsupdate

Dag 7 zonder internet en telefoon. Dat begon zich wel te wreken en ik maakte me ernstig zorgen over de kosten die ik maakte door toch af en toe met mijn mobiel zonder internetbundel online te gaan (buiten langs te weg om bereik te hebben, of midden in de nacht). Op zo'n smartphone heb je dan niet in de hand wat er gebeurt en worden ook vrolijk alle apps bijgewerkt naar de nieuwste versie. Niet echt iets waar ik nu de prioriteit aan geef.

Dus, vandaag naar Schoonebeek gereden om een katerbroekje op de bus te doen en gezellig midden in het centrum de auto geparkeerd om anderhalf uur op mijn mobiel op het abonnement met onbeperkt internet te online te gaan :-) Wat minder gezellig was, is het uitzicht op de kat die kennelijk eerder die ochtend aangereden was. Ze was al uren dood aan de ogen te zien en ik heb haar wat van de weg geschoven zodat er niet over haar heen zou worden gereden. Niet dat dat nog iets zou hebben uitgemaakt, maar toch. Een half uur later is ze opgehaald door wat ik denk dat de eigenaar was. Verdrietig hoor.

De kittens bleken vanochtend bij het wegen meer dan 10 gram aangekomen te zijn, reden om tevreden te zijn! Ik had gisteren Henry Lee twee keer bijgeflest, vandaag 11 gram erbij voor hem. Misschien dat ik hem zo toch nog een keer tussendoor moet wegen om te bepalen of ik hem nog een keer zal flessen. Nomi had ik eergisteren geflest en gisteren niet, 12 gram erbij gisteren maar hij was erg onrustig vandaag dus heb ik hem nog 1 ml gegeven vanochtend. Als het aan hem lag was dat niet genoeg. Ze zijn sowieso geen relaxte kittens. Zodra Porcelina opstaat beginnen er een paar te gillen, vooral Emmaline. Zodat ze snel teruggaat en er niet aan toekomt om zelf eens rustig te eten.



Vandaag ook wat foto's van de kittens gemaakt en aan de galerij toegevoegd. Dit hierboven is Nomi, ik benieuwd hoe hij uit gaat groeien. Zwart smoke vind ik prachtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten