TIP: Om reacties te publiceren hoef je niet ingelogd te zijn in Blogger. Je kiest gewoon in het reactie-scherm de optie "bijnaam" en tik je (bij)naam, al dan niet met het adres van je eigen weblog of homepage. Of je kiest "anoniem" en zet gewoon in de tekst je eigen naam eronder.

dinsdag 8 april 2014

Verhuisd

Dag 9 zonder internet en telefoon, dus ik blog maar braaf 'op het droge' door.
Vandaag voor het eerst weer naar het werk gegaan, dat moest er toch een keer van komen. Gisteren had ik nog een dagje respijt want ik moest thuisblijven voor de technicus van de Deutsche Telekom die zou komen. Nou hij kwam (in tegenstelling tot vorige week toen ik voor niks heb zitten wachten) maar het probleem is nog steeds niet verholpen.

Toen ik vanmiddag thuis kwam was er grote onrust bij Porcelina en de kittens. Ze ging steeds op ze liggen met groot gegil als gevolg en ze wilde ook niet rustig blijven liggen. Dat is ook niks die iglo dus de grote reisbench verplaatst naar de plek van de iglo en daar een warm holletje in gemaakt. De kittens erin gelegd en ja hoor, het werd graag door Porcelina geaccepteerd. En alles is nu rustig.
Hoe simpel kan het zijn. De volgende stap is de bench naar de kamer verhuizen, want in de hal is het geen goede plek voor jonge kittens. Maar ja, in de kamer huist Scar en Porcelina ziet sinds een paar weken een grote bedreiging in Scar.
Met als gevolg vechtpartijen waardoor Scar de kamer niet meer uit durft en ik hier met twee kattenbakken zit (want mevrouw wil natuurlijk wel gescheiden poepen en plassen... en de rest maakt er gelijk ook grif gebruik van).

De gewichten vandaag 16 tot 10 gram aangekomen, ik heb Emmaline wel bij moeten voeden. Vandaag in 10 uur tijd ook maar 3 gram aangekomen, dus bij het thuiskomen 2 ml bijgeflest en dat ga ik vanavond voor het slapen gaan ook nog even doen. Zo gretig als vanochtend was ze niet, ik denk dat de kittens (en Porcelina) een zware dag hebben gehad zonder mij in de buurt om Porcelina
zekerheid te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten