TIP: Om reacties te publiceren hoef je niet ingelogd te zijn in Blogger. Je kiest gewoon in het reactie-scherm de optie "bijnaam" en tik je (bij)naam, al dan niet met het adres van je eigen weblog of homepage. Of je kiest "anoniem" en zet gewoon in de tekst je eigen naam eronder.

donderdag 10 april 2014

Groepsportretje

Dag 11 zonder internet en telefoon. Volgens mij gaat het nooit meer goed komen.
Met de kittens denk ik dan weer dat het goed gaat en een halve dag later weer van niet. Op dit moment zijn ze in ieder geval tevreden. Emmaline wilde vanochtend geen melk terwijl ze krap was aangekomen, dus ik ging met een rotgevoel naar mijn werk. Maar ze heeft vandaag de schade kennelijk toch weer ingehaald want ze was in twaalf uur 9 gram aangekomen. Nu was het Henry Lee die zijn tepel klaarblijkelijk aan haar had afgestaan want die was maar 3 gram aangekomen en lustte de geitenmelk die ik hem net gaf dan ook wel graag.

Emmaline en Nomi hebben nu ook beiden 1 oogje open, samen dus twee :-)
Op deze foto lag alles te pitten dus van de oogjes is niets te zien. Links Ziggy, midden Emmaline, rechts Henry Lee en onder (kontje links en koppie rechts) Nomi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten